جستجو

عضویت | ورود

کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خرید از سایت چندوجهی را دارند ، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند.

عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

فرایند عضویت در سایت چندوجهی

افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت عضویت مراجعه کنند. در این مرحله می‌توانند با حساب جیمیل اقدام به ورود و ثبت نام کنند یا با وارد کردن شماره تلفن همراه یک کد تایید برای ایشان ارسال می‌شود. اگر از قبل عضو سایت شده باشند، با وارد کردن کد تایید وارد سایت شده و به پنل کاربری هدایت می‌شوند. در غیر این صورت یک حساب کاربری برای ایشان ایجاد می‌شود.
تبصره ۱
کاربران به هیچ وجه نباید کد تایید را در اختیار افراد دیگر قرار دهند. مسئولیت و عواقب این کار با کاربر است.

تبصره ۲
عضویت در سایت چندوجهی رایگان است.

بند ۲

فرایند خرید از سایت توسط کاربر به این شرح است:

قسمت اول: بازدید از محصولات و خدمات ارائه شده در سایت.

قسمت دوم: پرداخت مبلغ معین( یا اعمال کوپن تخفیف) به‌صورت آنلاین توسط خریدار.

قسمت سوم: ارسال رسید محصول خریداری شده در قالب ایمیل و یا به‌صورت پیامک به آدرس پست الکترونیک و یا شماره تلفن همراه کاربر توسط چندوجهی.

قسمت چهارم: دانلود محصول از طریق لینک دانلودی که در هر درس از دوره های آموزشی قرار داده شده. دوره‌هایی که کاربر ثبت نام کرده است در پنل کاربری، گزینه  *دوره‌های من* قابل مشاهده می‌باشد.

تبصره ۱
چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، چندوجهی حق دارد سفارش را باطل کند.

بند ۳

اختلالات در خرید و تراکنش‌ها

اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از چندوجهی به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود.

بند ۴

فعالیت در سایت و نظردهی

کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را  از دست می‌دهد.

بند ۵

فرایند استرداد وجه

محصولاتی که دارای گارانتی بازگشت وجه هستند تا ۳۰ روز امکان بازگشت وجه دارند. این فرایند با درخواست کاربر از طریق ارسال تیکت پشتیبانی، انتخاب دپارتمان *پشتیبانی سایت* و نوع تیکت *استرداد وجه* تمام وجه بعد از ۳روز کاری به حسابی که پرداخت با آن انجام شده مسترد می‌شود.

تبصره ۱

وجه فقط و فقط به همان حسابی که پرداخت از طریق آن انجام شده است مسترد می‌گردد.

بند ۶

مدت زمان تحویل

محصولات خریداری شده در چندوجهی به شکل مجازی و دانلودی یا دوره‌های آنلاین هستند. این محصولات بلافاصله بعد از خرید در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

بند ۷

نحوه فسخ خدمات

کاربران می‌توانند از طریق پنل کاربری و ارسال تیکت پشتیبانی، با انتخاب دپارتمان *پشتیبانی سایت* و نوع تیکت *فسخ خدمات* مناسب، درخواست حذف حساب کاربری بدهند. این فرایند ممکن است تا ۳ روز کاری طول بکشد. کلیه اطلاعات مربوط به کاربر به شکل غیرقابل بازگشت حذف خواهند شد.

جستجو